Pic: SS Hasil Forex Marketiva 28 Oktober 2009
Salam sejahtera semua..huhu..dh lama aku tak update blog..lama dh rasa cm semak dh blog ni..bersawang ape lagi..bukan ape..sibuk skit skrg ni..macam-macam hal nak buat..sampai nak post kt blog pun tak sempat...anyway, dalm busy ni pun sempat gak aku memorex di marketiva
ni..ni antara hasil aku pada 28 Oktober 2009 ni..
kalau dilihat pada SS yang kt atas tu, aku dapat dalam 75 pips hijau.. huhuhu..walaupun tak banyak..tapi aku puas hatila..memang cam ader orang cakap..forex ni tak boleh buat orang jadi kaya..ye ke??...pada aku, memorex ni bukanla nak

kaya..tapi kurang-kurang lepasla nak buat beli susu anak, bayar bil-bil tertunggak..dan macam-macam..apa-apa pun kita kena bersyukur...



Pics: Hasil Forex Marketiva 27 Oktober 2009
So, teruja tak tgk SS aku ni..kalau nak tau rahsia mendapatkan hasil forex cmni..klikla banner ni