Salam sejahtera semua..sudah lama rasanya aku tak update blog aku ni..tak kesahlah apa berita ke cerita terkini ke apa ker...tapi memang dah lama aku tak post apa-apa entri..bukan apa..aku terlau busy dengan macam-macam kerja hingga tak senang duduk aku dibuatnya..huhuhu.. anyway, dalam kesibukan aku ni..sempat juga aku trade forx..huhuhu..macam biasa la..ader sedikit hasil pada 24 september dan 30 September lepas..

Pics: Hasil Forex 24 September 2009
Pada 24 September 2009, aku dapatla sedikit untung..takla banyak..memandangkan aku pun agak sibuk sekarang..jadi trade pun ikut dan jer..mana yang sempat jer..huhuhu...hasilnya ialah USD241.75 sahaja ..kira okla..kalau ditukar ke RM, dapatla dalam RM843.50..huhuhu..alhamdulillah...
Pics: Hasil Forex 30 September 2009
Pada 30 September 2009 pulak, hasil tak kurang hebat..iaitu sekitar USD56.41 iaitu sebanyak RM197.45..huhuh..walaupun tak banyak mana, tapi bolehla nak buat bayar bil streamyx..huhuhu..jadi, tula serba sedikit update Forex aku..jadi, kalau nak tau lebih lanjut teknik yang aku gunakan, bolehla ke web di bawah: