Salam sejahtera semua...seperti entry sebelum ini, saya ada paparkan hasil pendapatan Internet pada awal Julai 2009. Tapi, tahukah anda, berapakah hasil sehari yang saya perolehi??baiklah, di sini, saya hanya akan dedahkan bukti pendapatan saya pada 20-21 Julai 2009.

Pics: email payment dari Maybank2U pada 20 &21 Julai 2009

(klik gambar untuk paparan jelas)

Jika dilihat pada SS di atas, saya telah menerima 4 email dari pihak Maybank, yang mana saya telah menerima bayaran dari para pembeli produk saya dan juga hasil jualan paypal fund saya. Jika dikira jumlah berdasarkan email tersebut, jumlahnya sekitar RM 338 sahaja..Ini boleh dilihat pada SS akaun Maybank2u saya seperti di bawah:

Pics: Penyata akaun Maybank saya Pada Julai 2009

(klik imej untuk paparan jelas)


Disamping itu, pendapatan saya dalam ebay juga ada menunjukkan peningkatan yang mana saya telah menjana sekitar USD241 untuk urusniaga pada bulan Julai 2009 sahaja. Ini boleh dilihat pada SS akaun paypal saya seperti di bawah:

Pics: Penyata Paypal saya pada Julai 2009


Jika dilihat pada SS paypal saya seperti di atas, pada bulan Julai 2009 sahaja, USD241 berjaya diperolehi..(lihat kotak Hijau)...

Jadi, berdasarkan bukti-bukti tersebut, adakah anda masih tidak percaya dengan pendapatan di Internet??..jawapan di tangan anda...