Pics: email pindahan wang ke akaun Maybank saya pada 7 Julai 2009
(klik gambar untuk paparan penuh)

Salam sejahtera semua...satu ketika dulu, saya pernah ditertawakan apabila menyatakan kita mampu menjana pendapatan di Internet. Semua rakan saya tidak yakin @ percaya dengan apa yang saya katakan.. Tetapi kini apa yang saya katakan, sudah terbukti..kini rakan-rakan saya semua tertanya-tanya bagaimana menjana pendapatan sampingan melalui internet??malah lebih lumayan dari pendapatan makan gaji mereka..huhuhu..

Lihat sajalah SS email saya seperti di atas dan bawah, pada 7 dan 8 Julai 2009 ni sahaja saya telah menerima pembayaran di atas penjualan produk saya..syukur Alhamdulillah..Jelas kan apa yang saya sampaikan??Memang internet boleh menjadi sumber pendapatan kita..Ramai sudah berjaya di dalam internet.Pelbagai bidang boleh diceburi di internet. Contoh lubuk wang di internet ialah Ebay, Lelong, Jualan E book, FOREX dan sebagainya..

Pics: email pindahan wang ke akaun Maybank saya pada 7 dan 8 Julai 2009

(klik gambar untuk paparan penuh)

Menjana pendapatan sampingan di internet bukan sahaja satu impian kosong atau angan-angan Mat Jenin. Namun ia adalah realiti dan haruslah dijana secara serius jika mahu berjaya. Lihatla bukti Penyata akaun Maybank saya di bawah:

Pics: Penyata Maybank saya sehingga 8 Julai 2009
(klik gambar untuk paparan jelas)

Jika di lihat pada Penyata Maybank saya di atas, sejak awal julai hinggalah 9 Julai, sebanyak

RM 1163.67..lumayan bukan??jadi, adakah anda masih ragu-ragu untuk menceburi perniagaan Internet??tepuk dada tanya selera..