Entri ni agak santai..bukan aper, ni kira aktiviti aku dalam bulan Mei 2009 ni la...hehehe..actually ni just kebetulan jer...time tue, aku menghantar wife aku ke Klang, ada kelas menjahit...kelas tue dari pukul 9 am ke 3 pm...so, lepas antor die aku pun xtau nk g maner...nk balik cm tak berbaloi..yela..dhla jauh..karang nk dtg balik kan??...so, aku wat keputusan untuk ke Jusco Bukit Tinggi....kebetulan, time tue ada Hot FM Mini Jam...so aku pun gla layan setiap booth yg ader kt situ..sempat gakla..jupe DJ2 Hot FM mcm Fara Fauzana, FBI, Kieran, Tini dan Zura...Nak amek gambar dekat2 xdapat coz orang ramai, jd ambil gambar pun curik2..huhuhu
Pics: FBI & Fafau di Hot FM AM Krew

Pics: FBI & Fafau melayan ibu2 sempena Hari Ibu..


Pics: Derang berdua ni memang pandai layan peminat...meriah habis!!
So, lepas tgk Hot FM Mini Jam (tak leh lame2 coz orang dh mula ramai...lagipun aku sampai awal pagi)..jd utk membuang masa, aku lepakla MPH....boleh duk baca buku free..huhuhu...and aku terjumpa satu buku ni...cover die jer dh menarik perhatian aku..korang nilaila sendiri...hehehehe

Pics: Buku ni mmg menarik!!!