Pics: Pasangan pengantin yang diraikan

Salam sejahtera semua...di sini, aku ingin mengucapkan tahniah kepada seorang sahabat aku yang pernah bersekolah sama dengan aku dulu..yang kini, sudah mendirikan rumahtangga dengan pasangannya....sahabat aku tue, ialah Muhammad Muhaimin dan pasangannya Masdiana...

Majlis yang berlangsung meriah di Kelab Golf Titiwangsa..ala2 Garden Wedding berlangsung meriah dengan kehadiran ramai tetamu...dari segenap peringkat umur...antara kawan2 kami yang hadir termasuklan Usop & isteri, Din Puteh, Juzeh, Muten dan lain2...berikut adalah antara gambar2 menarik pada masa kenduri tersebut...

Pics: Dua pasangan dh sah..satu belum lagik!!

Pics: aku dan Usop serta mak buyung masing2..huhu

Pics: lepak2 sambil sembang2 dengan kawan2 lama..

Pics: pasangan pengantin lama..usop & isteri pertamanya...

P/s: Semoga Allah menghimpunkan yang terserak dari keduanya, memberkati mereka berdua dan kiranya Allah meningkatkan darjat keturunan mereka menjadi pembuka rahmat, sumber ilmu dan hikmah serta pemberi rasa aman bagi umat...amin...