Baru-baru ni, wife aku ada terima satu surat daripada Maybank, heran gak...ingat surat hutang ke apa...rupa2nya wife aku dapat durian runtuh...actually last week, wife aku ade withdraw dari FXCM dalam USD 130...so, hari ni, Maybank keluarla statement tentang pindahan daripada Bank di USA ke akaun wife aku...hehehe...selepas ditolak pelbagai charges...dapatla dalam USD100...


Pics: Akaun Statement Maybank wife aku

Ini terus menaikkan semangat aku & wife aku untuk terus trading..hehehe..jd pada 18 Mei 2009, kami dapatlah menjana sedikit keuntungan dalam akaun Insta milik wife aku...iaitu dalam sekitar USD7.91 (bersamaan RM28.00)...Alhamdulillah...walaupun tak seberapa..

Pics: HAsil Forex pada 18 Mei 2009

Jd, sekarang, aku & wife aku merancang untuk mengawal kewangan dan menguruskannya dengan baik...Kalo nak tau bagaimana kami menjana pendapatan dalam Forex ni, klik sini: