Salam sejahtera semua..agak lama aku tak update blog aku ni..dh bersawang dah rasanye..huhuhu...sebenarnya dalam tempoh sebulan lepas aku agak busy dan aku baru je balik dari berguru...dengan sorang guru forex di Sg Buloh..huhuhu..so kira dengan belajar secara live trade dan face-to-face ni, diharapkan aku berjaya meningkatkan teknik dan skill aku memorex..

BTW, pada aku, senang sebenarnya berguru secara live trade cmni berbanding kelas yang dibuat pada hujung-hujung minggu...bukan ape, kalo hujung minggu, tengok chart mati tak dapat aper-aper pun..paling tidak dengan live trade ni, kalau guru untung, kita untung..kan??betul tak??
So, selepas bertapa dengan guru pada awal Disember 2009 lepas, aku dengan nekadnya membuka akaun baru dengan mendepositkan sebanyak USD100 atau RM330 kedalamnya dan memulakan serta mempraktikkan teknik tersebut..dan hasilnya....tengok dan tafsir sendiri..ok??

agak memberangsangkan??huhuhu