Pada para penggiat jana duit online dan para blogger pastinya tercari-cari apakah antara program wang online yang boleh dipraktikkan oleh para blogger dalam menjana pendapatan sampingan sambil menulis blog.

Pics: bayaran daripada Triond.com


Antara program pendapatan sampingan yang boleh menjana duit sampingan dengan blogging adalah program Triond.Com..apakah program triond ini??bagi para blogger yang gemar menulis entri, ini adalah peluang keemasan untuk anda..ini kerana dengan hanya hobi anda menulis entri pada blog, anda juga boleh menjana pendapatan berdasarkan pada Content blog anda..

Disamping menghantar entri tulisan anda kepada mereka, anda juga boleh menghantar gambar-gambar menarik kepada triond.com untuk menjadi tatapan umum..anda juga boleh menerima bayaran berdasarkan impression terhadap artikel dan gambar yang anda hantarkan..

Pics: bukti bayaran triond.com (kredit earncent.com)

Sebut tentang cara pembayaran, triond melakukan bayaran dengan menggunakan paypal..jadi adakah anda belum mempunyai akaun paypal??jika belum, sila daftar segera dan masukkan no kad kredit/debit anda pada paypal untuk verifikasi..

bukti pembayaran?? pasti ramai yang tertanya-tanya sama ada triond.com ini benar2 program berbayar atau tidak..huhuhu..jawapannya ialah YA..TRIOND BUKAN SCAM!

Ini antara bukti bayaran melalui program Triond.com ini, anda boleh semak bukti bayaran di sini..jadi??masih ragu2??tepuk dada, tanya selera..nyum2..