Alhamdulillah...itu je yang dapat aku ucapkan atas segala hasil usahaku ini..bila keputusan diumumkan aku sebagai pemenang untuk edisi Julai 2009 memang rasa lega..huhuhu...

Sebenarnya, bukan ape..aku rs gembira sangat kerana aku telah menang satu pertandingan top komentator yang dianjurkan oleh Bro Reezluv..di blog beliau iaitu Reezluv.com..Dengan diangkat sebagai pemenang..(tak banyak 36 komen jer)..maka muka dan profile aku di paparkan di blog beliau..glamourla aku kejap..huhuhu..tak caya, tgk SS blog beliau:

Pics: SS dari www.reezluv.com
(klik imej untuk paparan jelas)
Maka aku pun menunggu-nunggu hadiah dari tuan blog akhirnya sampai juga pada aku, iaitu semalam...huhuhu...tgk Pic bawah..nak tau, hadiah ape??biarla aku ngan bro Reez jer yang tau..huhuhuhu...

Pics: Hadiah yang sampai semalam..
(klik imej untuk paparan jelas)
Sedikit review berkaitan blog beliau, kalo anda mengunjungi blog ni..bermacam info berkaitan internet business, grafik dan teknologi terkini boleh anda perolehi...untuk makluman..bro Reez ni juga adalah seorang penggiat eBay yang berjaya dan low profile..kalo tak percaya.. bro Reez ni juga adalah penulis ebook bertajuk Senarai Dropshipper Rahsia...hahaha..bagi penggiat eBay yang berminat untuk meluaskan perniagaan Ebay, boleh dapatkan ebook beliau ini..