Last week, on the 31 July 2009..aku ader terima 2 email yang menyatakan aku baru sahaja mendapat pembayaran sebanyak RM118.50 daripada Saudara Nasir Yaakob..mesti semua hairankan..siapa Nasir Yaakob ni??ape motif dia bagi duit free sebanyak ni kt mamat ni??huhuhu..sebenarnya, jangan panik...actually, ni adalah hasil bayaran komisyen Sistem Affiliate yang aku terima daripada hasil jualan produk beliau, iaitu Kuasa Forex..

Pics: Email dari CIMB..RM118.50 dh dicreditkan ke akaun aku..huhu

(klik imej untuk paparan jelas)

Pics: Email dari Admin Kuasa Forex

(klik imej untuk paparan jelas)

Bila dikaji balik..berdasarkan jumlah bayaran yang diterima...aku telah berjaya menjual sebanyak 3 buah e-book Kuasa Forex ni..kerana, untuk satu jualan e-book Kuasa Forex, aku akan dibayar komisyen sebanyak RM39.50..rupa-rupanya baru aku teringat yang selain aku mempromosi produk ini di blog, forum-forum..aku juga ada mempromosikan produk ini melalui iklan di Google Adwords..sememangnya berkesan jika kita melakukan pengiklanan di Google Adwords ni..ini kerana ia dapat meningkatkan potensi jualan produk kita di pasaran yang luas...untuk tahu Teknik & Panduan berkesan iklan di Google Adwords, KLIK SINI.