Alhamdulillah..setelah sekian lama menyepi, akhirnya blog aku ni bernafas kembali..bukan kerana apa, tapi kerana terlalu sibuk ngan tugas seharian dan macam-macam lagi..jadi pada entry kali ni aku nak ceritakan tentang sesuatu perkara yang berlaku pada suatu hari...

Agak lama jugak aku tak update blog dan check email, sampailah aku berkesempatan nak check email dan aku dapati aku terima email tentang notification pembayaran daripada Nuffnang.com..Wah seronok sungguh rasanya..Almaklumlah, proses pembayaran daripada nuffnang ni agak lambat hingga makan masa hampir sebulan..Jadi bila dah dapat, apalagi melaram la kejap...

Hari yang ditunggu telah tiba bila Encik Posmen sampai didepan rumah dan menyerahkan surat dari Nuffnang ni..huhuhu
Dan bila dibuka dengan penuh suspen, didapati sudah diterima Cheque Nuffnang yang berjumlah...huhuhu..tak sebanyak bloggers lain yang menjadikan pendapatan Nuffnang ni macam pendapatan tetap mereka..Sengaja aku ambil banyak-banyak gambar nak tayang di blog ini , jauh sekali nak riak..tapi nak menjadikan sumber inspirasi kepada para bloggers di luar sana untuk terus mencari Duit Dari Internet




Persoalannya, nak bank in di mana???hurm..