"Bro, jom beli emas?", ajak sahabatku satu ketika dulu.Waktu tu, aku belum mempunyai kesedaran dalam pelaburan emas ni..Dah la time tu harga emas sangat rendah berbanding sekarang ni..sekarang ni harga emas dah melambung tinggi..dan aku pasti ramai yang mula menceburi pelaburan emas sekarang untuk mengaut keuntungan..

Sebenarnya, aku juga dalam diam ada melabur dalam emas ni..Walaupun berbeza dengan pelaburan emas fizikal, tapi dapat juga aku rasa hasil pelaburan ni..memang tak dinafikan bahawa melabur dalam emas ni mampu mengaut keuntungan berganda-ganda, jauh lebih baik daripada pelaburan Amanah Saham.Kalau tak percaya, cuba tengok SS bawah ni..statement harian pelaburan emas yang aku buat pada 6 April 2010..yang mana hasilnya berjumlah USD52.80..itu baru sehari..Alhamdulillah..

Apa lagi??jom beli emas?...