Pelbagai perkara di dalam dunia ni boleh mendatangkan wang dan pendapatan. Sama ada kita sedar atau tidak, sebenarnya terdapat 1001 cara dan kaedah yang boleh kita lakukan untuk mendapat pendapatan sampingan mahupun pendapatan secara tetap. Namun, tahukah anda, anda mampu menjana wang dengan hanya menjual barangan lusuh??


Sebut tentang pendapatan sampingan melalui jual beli barangan lusuh ni, ingin saya ceritakan tentang suatu perkhidmatan yang ditawarkan oleh kitaransemula. saya menjumpai blog ini secara kebetulan di salah satu forum tempatan.Apa yang menarik tentang kitaransemula ini, ia menawarkan peluang menjana pendapatan sampingan dengan hanya perkhidmatan kitar semula barangan komputer..menarik bukan??

Sedikit sebanyak maklumat berkaitan kitaransemula:

1. kitaransemula menawarkan perkhidmatan melupuskan komputer rosak/uzur/lama yang sudah tidak digunakan lagi sama ada milik individu mahupun organisasi.

2. Hanya perlu menghubungi mereka melalui email dan no telefon (email: irwan_alif@yahoo.com dan no telefon: 0166059088) dan memberikan maklumat berkaitan lokasi dan jumlah komputer yang ingin anda lupuskan.

3. Pihak kitaransemula akan mengambil komputer uzur/rosak daripada anda dan paling penting anda akan menerima bayaran secara TUNAI!!

4. kitaransemula menawarkan perkhidmatan ini di seluruh Malaysia!!!

Jika anda ada Komputer Rosak/Lusuh/Uzur dan mahu menukarkan kepada Wang Tunai??hubungi kitaransemula!!!