Dah lama rasanya aku tak menulis tentang kegiatan online marketing dan forex ni..huhuhu..agak dah lama menyepi..bukan sebab aper..cuma agak sibuk kebelakangan ini..yela..dengan kerja-kerja full time lagi..yang part time lagi..macam-macamla..sampai tak terkejar jadinye..huhuhu..



Dalam duk merapu dengan kerja-kerja ni, sempat jugaklah aku nak OP trade forex aku..huhuhu..dan hasilnya, setelah hampir tiga bulan duk berkecimpung dalam dunia forex ni sempat gaklah aku mengutip beberapa pips hijau dan last week, dengan rasa syukur, aku telah mengeluarkan USD450 daripada keuntungan dalam trading forex tersebut..bawah adalah antara email yang dikirimkan oleh pihak ikofx bahawa proses withdrawal sudah berjaya..

email berjumlah USD50 diterima


email berjumlah USD450 pulak!!


Wang USD450 @ RM1575 dah masuk ke akaun CIMB aku.

Tak banyak manapun macam otai-otai forex lain..tapi oklah sebagai 'angpau' tahun ni..terus bergerak ke Kuala Terengganu untuk jalan-jalan..huhuhu