Sudah pasti nya ramai yanag ingin mencari apa lagi teknik dan kaedah buat duit melalui internet cara orang malas. Sebenarnya dalam internet ni, ada lebih 1000 macam cara untuk kita menjana pendapatan online, namun apakah cara paling senang dan mudah sekali??dan adakah memang program ini berbayar?

bagi menjawab persoalan ini, saya ada satu cara yang boleh membantu anda dalam menjana pendapatan online cara mudah iaitu dengan cara menjawab survey di internet. jika pada post sebelum ini ada saya ceritakan tentang pembayaran upah survey di Malaysia iaitu program youthsays..tetapi pada entri ni saya akan ceritakan serba sedikit tentang program survey online antarabangsa iaitu AW Surveys serta bukti pembayaran yang pernah saya terima.

Apa yang menarik tentang program AW Surveys ini ia di bayar dalam bentuk matawang US Dollar, jadi jangan ingat dengan hanya kita berebay dan berforex jer kita boleh dapat US Dollar..dengan jawab soalan survey pun boleh...huhuhu..apa yang anda hanya perlu lakukan ialah memiliki akaun paypal dan alertpay kerana AW Surveys akan membuat pembayaran melalui 2 kaedah tersebut selain dengan menggunakan cek..(lihat bukti gambar di bawah)..


Pics: Cek daripada AW Surveys

Pics: statistik AW Surveys saya..

Pic: bukti bayaran di paypal saya

Jadi bagaimana??teruja??usah ragu2..jomla join sekarang!!peluang dh ada depan mata...kalau anda masih belum mendaftar, sila daftar DI SINI atau klik banner di bawah: