Salam sejahtera semua, pernahkah anda mendengar tentang Virtual Credit Card (VCC)...VCC ini adalah merupakan Kad Kredit Maya yang ditawarkan oleh beberapa syarikat kewangan.. Di Malaysia, belum ada lagi syarikat kewangan atau bank yang menawarkan perkhidmatan VCC ini..

Mengapa menggunakan VCC??..VCC ini lebih selamat untuk digunakan ketika menjalankan transaksi di internet atau online...Selain itu, VCC ini selamat digunakan untuk membeli belah di internet..ini kerana, maklumat yang terdapat didalam VCC ini adalah selamat dan tidak terdedah kepada hackers..ini dapat mengelakkan daripada kebocoran maklumat kewangan anda...

Dalam dunia Ebay , VCC ini memainkan peranan penting untuk membantu para sellers varifiedkan akaun paypal mereka..Ini khusus untuk mereka yang tidak mempunyai kad kredit sendiri..mereka hanya perlu membeli VCC ini daripada VCC sellers yg ada..

Sebut pasal VCC sellers, saudara Naem ada menerbitkan sebuah e-book yang bertajuk PANDUAN VCC PERCUMA..saya juga telah mendapatkan e-book ini dan telah mengamalkannya..sehingga kini, saya telah menjana pendapatan secara sambilan sebagai VCC seller...jika kurang yakin, boleh lihat SS Maybank2u saya di bawah..

Pics: SS Maybank2u saya pada Jun 2009

Ha..camane??jd saranan saya, dapatkanla e-book ini segera..klik gambar di bawah..