Salam sejahtera semua..hahaha..aku pasti ramai yg terkejut maya dengan tajuk entri ni...yes!!..itulah yg nak aku kongsikan bersama yang mana aku telah berjaya membeli sebuah Ferrari..ya!! Ferrari...kalau anda tak percaya, bacalah entri ni sehingga habis...

Memang sukar untuk meyakinkan anda kalau aku katakan aku dh pun membeli sebuah Ferrari..warna merah bergaya..siap dengan lambang kuda hitam yang mencerminkan kegagahan jenama dari Italy itu...sememangnya jenama inilah yang menjadi kegilaan ramai..khususnya penggemar kereta berkuasa tinggi..dengan kemampuan yg aku ada, aku buktikan kepada dunia..kini memiliki Ferrari bukan lg impian..
Kalau tak percaya, lihatla gambar2 Ferrari yg ku beli minggu lalu..


Pics: Ferrari yg dikeluar dari kotak


Pics: Petugas sedang memasang Ferrari ini..huhuhu

Pics: Ferrari siap dipasang dan sedia dipandu uji..haha

Pics: Pakej Kedua Ferrari yg di beli..



Pics: Tadaaa...bucket seat Ferrari!!!

Amacam??Masih tak percaya??