Sebelum aku mulakan bicara, aku nk tanye..saper kt sini pernah makan pau Yik Mun kt Tanjung Malim, Perak???angkat tangan!!!...hehehe...aku pasti ramai yg pernah, especially untuk mereka yg kt UPSI dan penduduk Tg. Malim...hehehe...

Pics: Gambaran depan kedai Pau Yik Mun

Sebenarnya, bkn ape...ada la satu hari 2, aku ngan family aku (mak, wife, adik) gi melawat kebun mak aku kt saner...so, dalam perjalanan balik, kami singgah kejap kt sini...tujuan breakfast..kt sini sememangnya menyediakan makanan Halal dan diiktiraf Jakim..so, aku pun bawakla family aku dtg sini..selain keenakan pau..kedai ini juga ada menyediakan pelbagai masakan dan makanan lain...dr makanan Cina, hinggalah makanan Barat...

Pics: Mak dan adik aku menunggu hidangan..
Pics: GAmbaran dalaman kedai penuh dengan keratan Akhbar berkaitan Pau Yik Mun

Pics: Adik aku merungut kerana kelaparan..hehehe
Pics: dh mkn kt kedai pun, still nk tapau bawak balik!!hahaha

P/S:Pada aku, okla pau dan makanan die..kalo korg nk rs sendiri..aku suggestkan korg gla saner and rasa sendiri k??