Hye...selamat bercuti semua....cm semua tahu, pada bulan Disember 2008 lalu aku ader g ber 'honeymoon' ngan wife aku....kami bercuti ke Bandung, Indonesia..serba sedikit pasal Bandung ni, Bandung adalah merupakan sebuah bandar yang terletak kira2 2 jam dari Jakarta, Ibu negara Indonesia...Bandung ni bukanlah terkenal dengan kesedapan Mee Bandung tapi amat terkenal dengan kawasan membeli belah barangan berjenama macam LV, Armani, dan lain2...
PEndek kata, kalo sesaper yang 'kaki shopping' ni mmg bestla kalo g Bandung...boleh shopping sakan dengan harga murah bangat!!! Termasuklah wife aku, seronok jer tgk die shopping....hehehehe...ni antara gambar yg sempat aku upload, untuk tatapan semua...layan...


Pics: wife aku carikkan jeans tuk aku...hehehehe



Pics: wife aku tercengang apabila disergah coz lama sgt pilih...


Pics: Wife aku gembira setelah berjaya aku pujuk keluar kedai...

Kesimpulannya, tempat ni mmg best..kalo ader peluang, kami nk g lagi..ader2la merancang nk g lagi..pas dapat 'org baru'....

P/s: ader lagi gambar di Bandung, akan di update nanti...adios!!