Salam...semalam aku dikejutkan oleh adik aku, yang menghubungi aku secara tergesa-gesa..aku ingat kenapa...rupe2nya ader perkhabaran buruk yang dia sampaikan pada aku, KERETA AKU BERCALAR!!..ces...aku dh cuak!!die cakap die bawak keta aku g UM, pastu telanggar dinding...dinding????pas2, aku balik umah dgn sepantas yg boleh...inilah keadaan keta aku tu...

Pics: pintu keta aku yg bercalar...ades!!


Tensen aku tgk...mujur xder kemik2 ke aper ke..krg satu hal nk ketuk!!tensen2 pun, aku kena byk sabar...byk dugaan dan cubaan yg aku kena tempuh masa kini...xperlu aku ceritakan pada semua kerana ia terlalu peribadi...Malam 2 sebelum tidor, aku merenung ke langit dan melihat bulan yang senyum pada ku...terubat sedikit resah di hati...Alhamdullillah, Allah masih sayangkan aku...

Pics: bulan senyum..Subhanallah..
P/S: ader saper2 kenal kedai cat keta??murah2 skit??..